Wendsday

Igår fyllde jag år och på morgonen kom Majsan och Mart in och sjöng för mig och gav mig en muffin :) mumma. efter det gick jag och majsan ut på en promenad innan det blev frukost och sen plugg hela dagen.
På kvällen blev det utgång. Vi förfestade hemma hos eva innan vi drog vidare till Hawthorn hotell och sedan nevermind. Kvällen var mycket rolig som vanligt :)
Har nog aldrig blivit firad så mkt som jag blivit här^^ tre födelsedags fester är inte att klaga på! det har varit grymt kul och mina svenska tjejer är dom bästa <3
Nu väntar jag på att min grupp ska komma och imorgon har vi våran presentation så ska väl försöka sätta ihop allt idag. Förhoppningsvis duger det till ett pass iaf. Efter det blir det att göra det sista på min interface design och sen plugga lite till tentan i Events management. Känns inte allt för jobbigt just nu och på fredag är jag i stor sett klar med skolan endast ett exam kvar sen. Ska bli så grymt skönt och på lördag befinner jag mig i alice springs där det förhoppningsvis är varmt och solen skiner på oss :) ska bli skönt med semester!
Varje gång jag tänker på att jag snart är hemma i Sverige igen blir jag alltid lite pirrig i magen. ska bli så kul och spännande på något sätt samtidigt som det kommer vara ledsamt att åka härifrån också.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0