The Lincoln Lawyer

Jag vet att jag varit sjukt dålig på att uppdater sedan Sydney resan men det har typ inte hänt någonting sedan dess då jag har spenderat större delarna av dagarna i skolan. Har så himla mycket att göra nyss nu och känner massa panik över detta. Hoppas allt ska gå bra dock.
Igår var vi tjejerna iaf ute och åt mat på Fridays för att sedan gå på våran första bio film här i Australien och det blev kvällen i ära The Lincoln Lawyer som var sjuuukt bra :) rekommenderar den starkt!
Idag har jag pluggat i skolan och ikväll blir det utgång :) ska bli kul och se vart kvällen leder.
Annat som hänt sen sist är att jag bokat om min hem biljett så jag kommer hem den 24 juni istället för 1 juli :) Jag, majsan, tammik och bibi har även planerat vår lilla resa så den 28 maj åker vi till Ayers Rock och är där till 1 juni då vi åker vidare till Brisbane för att sedan ta oss till Noosa, Fraser Island och sist Whitsunday där vi ska segla :) allt detta ska vi dock hinna med innan den 7 juni då jag måste åka tillbaka till Melbourne för jag har prov den 8:e men det ska nog hinnas vi får vara grymt effektiva och förhoppningsvis får vi en massa sol som jag tycker att vi förtjänat
XoXo.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh låter som du har det grymt Jenny! Om jag var er skulle jag däremot skippa Noosa på er resa och istället spendera en extra dag ute till havs i Whitsundays eller i Brisbane alternativt göra Surfers! Vi stannade till i Noosa på vår trip men tryckte alla att vi kunde skippat det lika gärna. Finns inte så mycket att varken se eller göra där, ett semestertillhåll för aussie seniors

men inte så mycket mer ;) Hoppas ni får en amazing resa och sista tid i aussie :) xx

2011-05-08 @ 22:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0