The finish line

Fredag igen :) jippiii
Nu ör dte endast en vecka kvar i skolan känns helt sjukt. har bara ett exam lite senare men det är inte så jobbigt. Så om en vecka är jag färdig med mina högskolestudier :) kan inte riktigt fatta det och nu måste jag ut och söka jobb., känns lite läskigt det där med att jobba på riktigt men samtidigt ska det bli sjukt kul.
Har idag lämnat in två uppgifter och nu har jag bara en presentation kvar sen är jag färdig för dagen. Nästa veckan är det ett exam, en presentation och en interface design som ska in.
Idag blir det farwell party för alla utbytesstudenter och sen blir det house party hemma hos oss där vi ska dels fira min födelsedag och festa en sista gång med huset innan vi svenskar åker hem :)
den 28 maj blir det semester i öknen :) jippi längtar massor...
Ok hela det här inlägget är allmänt osammanhängande men känner mig så uppspelt.
Kommer ju som sagt hem på midsommarafton och jag får alltid lite pirr i magen när jag tänker på att få åka hem snart :) ska bli så kul att träffa alla nära och kära!
XoXo

Kommentarer
Postat av: Millan

Det är helt galet att du redan har pluggat klart alltså! Du är så duktig gumman, så ambitiös, någon att se upp till! :)

2011-05-20 @ 09:01:27
URL: http://mammami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0