Hard work

Just nu är jag inne på slutspurten i skolan det är 3 veckor kvar och jag lär få bo i skolan. Tänkte dela med mig av de uppgifter som ska in nu den närmaste tiden
  • Lördag 14/5 - Communication analysis 1250 ord, Status: Nästan skrivit allt, mkt finlir kvar
  • Fredag 20/5 - 3 self assesment essays 600 ord var, Status: 1 färdig, 1 är påbörjade
  • Fredag 20/5 - Journal i events management 1000 ord, Status: har skrivit under tiden men måstes sammanställas
  • Fredag 20/5 - Presentations Events management, Status: Oklart, kanske är färdigt vem vet för min grupp suger
  • Torsdag 26/5 - Presentation Comms, Status: påbörjad typ...(den kanske är veckan innan vet inte riktigt)
  • Fredag 27/5 - Interface design, Status: påbörjad
  • Fredag 27/5 - Exam Events management, Status: Ska börja plugga.. snart
  • Onsdag 8/6 - Exam Multimedia applications, Status: Lugnt, ska nog gå vägen
Som ni ser är det en del som ska in och det känns lite panik artat. Tur är att jag inte läser en till kurs iaf. fattar inte hur folk här hinner med att göra allt, kanske därför en hel del går om kurserna också..Åå just det man får ju inte göra om uppgifterna lr tenterna om man failar...känns tryggt
Back to school!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0