Happy Birthday

I fredags hade vi fest här i huset för att det var sista gången vi kunde festa med folket i huset plus att vi samtidigt firade min födelsedag!
Mina fina tjejer hade fixat fint i köket med en massa godsaker! De hade köpt oreos till mig och även flaska Martini som blev min dricka under kvällen :) Sen hade de även gjort en jordgubbs tårta med M&M på till mig^^ började nästan gråta.
Kvällen var iaf riktigt kul, vi festade i huset till runt halv 1 då åkte vi till Brunswick street och gick till två olika ställen! massor av kul :)
På lördagen kom solen äntligen fram igen och vi bestämmde oss för att åka till St kilda och äta lunch. Jag gick runt och var nervös hela dagen eftersom tjejerna har gått och skrämt upp mig om vad som väntade framåt kvällen.
Min födelsedags present var att vi gick på en manlig strippshow å det var en av de roligaste kvällarna i Melbourne måste jag säga. Mycket skratt, dricka och snygga killar!
Så vill bara säga tack till tjejerna för en underbar helg och på tisdag blir dte utgång igen :)

Kommentarer
Postat av: Millan

haha neej vad häftigt! :)

2011-05-22 @ 08:15:45
URL: http://mammami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0