Crazy

Kvällen igår var kul, galen och mycket mer! blir en punkt lista över kvällen
  • Min dörr går i baklås runt 21.30 och mina nycklar är i rummet såklart
  • Hyresvärden svarar inte i telefon, jag blir sur
  • Försöker lirka upp låset på massa olika viss, funkade inte blev mer sur
  • Sen gav ja upp hoppet om att komma in i mitt rum så gick tillbaka till förfesten
  • Drack något drink spel med Mart som slutade med att jag fick i mig två glas vin på väldigt kort tid
  • Jag drack lite till för att jag var sur, tänkte att nu kommer jag inte komma med ut för min plånbok är på rummet.
  • Mitt batteri på telefon tog slut så nu kunde ändå inte hyresvärden höra av sig (hör ni att allt var emot mig i början.
  • Bibi som alltid fixar allt kontaktar en vakt på en nattclub som heter Fusion
  • Jag skulle komma in utan leg, Yes
  • Hade en massa cravings och åt toast med salami i protest mot att jag inte kom in i rummet.
  • Vi beger oss till Fusion och när vi är där kommer vakten och hämtar oss vi går före i kön.
  • Dock var det en till vakt som ville se leg men med majsans hjälp smet jag förbi och jag var nu inne :) jippi
  • Väl inne blev det en öl och en jägerbomb och sedan var det dans till typ 3.
  • Jag, Mart och Majsan gick, medan Bibi och Evert stannade kvar en stund
  • Vi gick till McDonalds och käkade och tog sedan en taxi hem
  • Jag sov skavfötters med Mart
  • När jag vaknade hade Leah öppnat min dörr och jag kan åter igen vara i mitt rum.
Ja, det där var min kväll. har säkert glömt ngt men trots problem i början blev kvällen rätt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0