Yo-get-it

Alldeles i närheten av skolan ligger det en frozen yoghurt bar där man får ta yoghurt själv hur mkt man nu vill ha och vilken smak som helst, sen får man välja vilken topping man vill ha och sedan väger man det och så får man betala hur mkt det nu väger. Sen finns det en liten twist på detta för man ska nämligen gissa hur mkt man tror att det väger och gissar man rätt får man den gratis! Jag tycker detta är sjukt kul och det gör det alltid lite roligare att gå dit istället för till ngt annat ställe :)
Idag var jag där och köpte lite frozen yoghurt (orginal med chocolate pebbles) och jag VANN!!. Det vägde 150 gram och jag blev helt chockad över att jag gissade rätt och mitt i mitt chocktillstånd skulle det tas kort också...ingen anning om hur det kortet blev men tror jag lyckades få till ett lite leende :) det är inte så ofta jag vinner ngt så kände att det var värt att skriva i bloggen.
Kan ju även säga det att jag är sjukt hes idag. Imorse när jag vaknade kunde jag inte få ut ett ljud ur munnen. nu kan ja prata lite grann men jag låter som en kråka och ibland försvinner ljudet bort ;)

Kommentarer
Postat av: Millan

hahah så jäkla kul! :D Grattis

2011-03-07 @ 15:16:48
URL: http://mammami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0