The beach

I lördags återkom det varma och fina vädret så vi gick ut och la oss i en park hela dagen och solade :). väldigt skönt var det och då och då rodde det förbi killar i en såndär lång båt med en skrikande gubbe längs fram ;) hahah
På kvällen blev det fest här i huset. Det var en rolig fest och tror nog att alla blev lite för fulla! Det tråkiga var att alla som bor i huset inte dök upp så det var väl hälften kanske och det var den hälften som man ändå ser och pratar med ofta. Man hade ju gärna velat träffa de andra personerna men det får väl bli en annan gång då.
Idag= bakisdag= stranden, sol, bad, mat, glass och mys med vänner :) var en helt fantastisk dag helt enkelt.
Imorgon ska mitt nya sundare liv börja hade jag tänkt. Jag, Malin och Martina ska gå och simma så det ska bli skönt och nu måste jag verkligen komma in i lite rutiner så man får in träning på schemat :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0