Shopping and Friday´s

Igår hade jag den äran att få åka ända bort till Lilydale... segt som vanligt. Efter jag slutade där tog jag tåget direkt in till stan där jag mötte upp Bibi och Sara. Vi gick runt och kollade i affärer och sedan när eva, malin och Martina kom in till stan åkte vi ut till Docklands där de har en DFO. Sjuuukt mkt shopping fanns det där. Så ja det blev att jag handlade lite. Jag köpte en klänning, en kjol, ett par leggings, ett linne och så köpte jag även ett par converse, har aldrig förut använd det men någon gång ska väl vara den första och så kostade de typ bara 350 spänn :).
Efter shopping åkte vi till Chapel street för att äta lite mat på Friday's. Det var super god mat, det blir nog att gå dit någon mer gång innan man åker härifrån :)
Jag har även bokat resa till Sydney nu ska också. Åker dit den 20 april och stannar till den 27:e :). Denna gång blir det i sällskap av Bibi, Martina och Malin! Ska bli så himla kul.
Nu ska jag göra mig iordning för snart ska Martina och jag gå och möta Bibi för lite mer shopping! Jag kommer vara pank när jag kommer hem känner jag, men å andra sidan har jag ju massa nya fina saker :)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0