Semlor

Igår var det ju fettisdagen och som vanligt ska man ju äta semlor då! jag gjorde inte det men vi ska gå till svenska kyrkan idag istället och äta en semla namnam :)
Igår satt vi och planerade vår resa längs great ocean road så nu har vi bokat hostel i de städer vi ska sova :) jag längtar massor efter denna resa. Fyra dagar ska jag spendera längs great ocean road tillsammans med 5 andra svenska tjejer och 2 tyska killar. Tror resan kommer bli awseome.
Great ocean road


Vi ska bland annat kolla in de 12 apostlarna som ni ser på bilden. Vi ska se vattenfall, djur, natur, städer, stränder, kanske lite surfing!



Nu ska jag gå iväg till skolan för att skriva ut lite grejjer och äta pannkakor (gratis) innan lektionen :)

Kommentarer
Postat av: Millan

Vilken upplevelse :D Jag är så aviss på dig gumman

2011-03-09 @ 21:42:17
URL: http://mammami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0