My new life

Från och med idag börjar mitt nya liv, och med det menas att det inte ska bli lika mycket onyttigt ätande och mer rörelse.
Den senaste tiden har jag haft extremt svårt att stå emot alla frestelser i detta land. Finns alltid något gott att äta. Men nu ska det bli skärpning på detta. Kommer se ut som ett hus om jag inte skärper till mig. Så jag och några till av de svenska tjejerna har bestämt oss för att börja bli lite mer nyttiga och vi ska försöka peppa varandra och hålla oss ifrån godis och andra onyttigheter. Som tur är rör man på sig ganska mycket ändå eftersom man går en del och det är mycket backar i denna stad!
Ikväll blir det att ge sig ut och springa om det inte regnar allt för mycket. tydligen ska det vara dåligt väder denna vecka med en hel del regn men vi får väl se hur det blir med den saken. Skulle vara skönt för då kan jag verkligen koncentrera mig på skolan ett litet tag.
Sen måste jag bara säga att det är helt sjukt hur fort tiden går härnere. Har redan varit här i 1 och en halv måndad och nu är det bara tre kvar. Känns helt stört, hoppas bara att det är varmt och skönt när jag kommer hem sen :)

Kommentarer
Postat av: Millan

Har du lärt dig någon melbourne shuffle? ;) där snackar vi bra träning och grymma skills sen ju!

2011-03-21 @ 21:17:53
URL: http://mammami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0