Everyday life

Nu är det verkligen dags att ta tag i skolan känner jag. Det är en aning svårt att koncentrera sig på skolan när det finns så mkt annat att göra i denna stad. Åka till en strand och sola är en utav dom sakerna man hellre gör än pluggar. Man vill ju bli brun och fin :)
Men både igår och idag har jag varit duktig och pluggat samtidigt som jag solat ;). Så nu har jag läst allt för denna veckas lektioner förutom till fredags lektionen men det ska jag nog hinna med, det är ju trots allt bara tisdag.
Har varit en förkyld nu ett tag också och hostat en massa, men börjar bli bättre nu och då ska jag börja röra på mig ordentligt. Jag ska börja simma minst en gång i veckan och sen gå ut och gå så ofta jag kan. Ska även försöka hitta någonstans där jag kan springa så jag slipper springa på asfalten.
Nu åter till plugget en stund och sen blir det mys kväll med te som vanligt tillsammans med mina svenskaflickor :)

Kommentarer
Postat av: Millan

Spring på stranden! :) om det finns nära? Jobbit som attans

2011-03-15 @ 19:48:20
URL: http://mammami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0