English

Idag har det varit Swinburne study abroad expo då man skulle promota sitt universitet och utlandsstudier i allmänhet. Det var inte sådär jättekul. Bara för att vi inte hade en representant från skolan där fick man inget bord utan man fick typ bara gå runt och stå på olika ställen. Blev lite svårt att promota liksom. Men men det var några stycken som var intresserade av att åka till Sverige iaf^^
Efter det fikade jag med Eva (Evert) och sen pluggade jag lite innan jag skulle gå till en dam som skulle kolla igenom min uppgift och hjälpa mig med den akademiska engelskan och så. Gick hur bra som helst hon sa att jag hade jättebra engelska nästan lika bra som de som bor här. Hon sa att de fel jag hade var sådant som aussie studenter också har problem med. Så nu är jag nöjd och glad och hon trodde inte jag skulle ha några problem med att få höga betyg ;) haha se där jag. men i vilket fall som helst är det skönt att veta att man kan skriva en hyfsat bra engelska.
Blir nog ut och springa lite senare ikväll^^
Just det jag var ju på formula 1 grandprix igår också men jag ska göra ett inlägg om det när jag har lagt in bilderna på datorn så det får bli ikväll det!

Kommentarer
Postat av: Olaifiona

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-05-19 @ 21:08:48
URL: http://olaifiona.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0