Cloudy

Lite dåligt väder igen. Molnigt och så kommer det säkert börja regna, typiskt. Jag och Bibi hade ju tänkt att åka till brighton beach idag och checka läget men blev inget med det för kändes inte riktigt som strand väder.
Denna lördag gick jag upp klockan 8 för jag tyckte att jag behövde ut och springa lite. Så jag tog på mig träningskläderna och sprang iväg. tog det lite försiktigt för har haft lite ont i benhinnorna men idag gick det faktiskt bra och jag känner inget från dem. Kändes väldigt skönt att röra på fläsket efter gårdagens middag och mys med tjejerna. Det blev först indiskmat och sedan blev det både kakor, chocklad och glass... hmm mindre bra men sjukt gott var det.
Eftersom det inte blev någon strand idag satte jag igång en tvätt och jag kanske ska försöka mig på lite plugg har ju ändå tre saker som ska in nästa vecka. Är klar med en typ (bra finlir kvar), en har jag börjat lite på och en har jag inte börjat på alls förutom att tänka ;)
Ikväll blir det iaf middag med huset. Så jag, Mart och Majsan ska bjuda på köttbullar, potatis, gräddsås och lingonsylt. Till efterrätt blir det paj och jag tror vi bestämmde oss för blåbärspaj. Det betyder i sin tur att vi måste ställa oss och göra köttbullar för det var tydligen inte tillåtet att gå till Ikea och köpa dem ;) haha. har aldrig gjort köttbullar i hela mitt liv men det ska säkert blir bra det här
XoXo

Kommentarer
Postat av: Millan

Va :P ? har du aldrig gjort köttbullar.? hmm. bakläxa

2011-03-26 @ 16:11:49
URL: http://mammami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0