Busy Busy

Den 1:a April har jag inlämning på tre saker, två stycken 600 ords uppgifter i communication practice och en 600 ords strategisk plan i events management. Jag är nästan färdig med min uppgifter i comms men den strategiska planen har jag lite mer ångest över för den ska baseras på det event vi ska göra och min tutorial grupp är sämst och vi har fortfarande inte helt bestämt vad vi ska göra och jag blir lite frustrerad... blää men men jag hoppas att det löser sig och att han kollar mer på hur man utformat sin plan än om den faktiskt ska följas på riktigt. Torsdagen kommer därför bli en lång dag i skolan.
Helgen ser jag verkligen fram emot nu.
  • På fredag blir det middag på en italiensk restaurang i Southbank med tjejerna
  • På lördag blir det nog att ha lite tjejkväll och dricka drinkar på Gordon Ramseys restaurang och sedan utgång
  • På söndag blir det att kolla på Australisk fotboll även kallad footy
kommer helt enkelt bli en super helg tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0