Time to say goodbye

Då har dagen D äntligen kommit. Som jag har gått och längtat efter den här dagen, alla mina vänner här har åkt hem en efter en och själv har man fått gått och väntat. Men nu är dagen här då jag ska börja min resa hem till Sverige. Känns otroligt roligt och spännande, ska bli så kul att få se min familj å mina vänner igen :) Men det är ändå lite jobbigt att lämna detta land. Jag känner det inte nu men jag vet att det kommer komma en dag då jag kommer längta tillbaka hit. Jag kommer sakna alla fester, äventyr och bus man har gjort här tillsammans med de underbaraste tjejerna. Skolan kommer man kanske inte direkt sakna men det har ändå varit en upplevelese och man fick en helt annan vardag här än i Sverige. Jag har flera gånger sagt att det inte alltid känns som att man är på andra sidan jorden för Australien är ändå en västerländsk kultur och mkt är detsamma som hemma och jag tror att jag inte kommer fatta att jag varit här förräns jag är hemma i Sverige och längtar tillbaka hit.
Ovasett så har jag haft en fantastisk tid här i Australien och någon gång i mitt liv ska jag åka tillbaka. Om cirka en timme ska jag bege mig till tåget som ska till mig till Southern Cross där jag ska sätta mig på skybus ut till flygplatsen :). Förhoppningsvis ska det där jälva askmolnet inte förstöra min flygtur och jag kan komma iväg som planerat. Har ju liksom inte tid med förseningar har ju så mkt som händer hemma som jag måste komma hem till.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0