Sunshine

Älskar att solen skiner och att det är varmt och skönt! Har verkligen längtat efter solen efter att ha haft en ex antal veckor med moln, regn och kyla i Melbourne.
Nu är jag iaf hemma vilket känns skönt. Det var en mkt konstig känsla att komma hem igen. Det känns som att jag nyss åkte hemifrån samtidigt som det känns som att jag varit borta en evighet. Det är skönt att träffa familj och vänner igen som man inte sett på ett tag. Saknar dock Melbourne och vet att jag kommer sakna det ännu mer ju mer jag börjar smälta alla de upplevelser och intryck jag har från tiden där.
För tillfället är det iaf skönt att bara njuta av vardagen i ett fint sommar Sverige. Kanske dags att ta tag i jobbsökander på riktigt nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0