Monday

Det är inte långt kvar nu tills jag också får åka hem till Sverige :) Denna mindre fina måndag har jag spenderat med att tvätta de flesta av mina kläder, tittat på film, surfat på internet och allt annat lagom ansträngande man kan göra... Nu har dagen äntligen tagit slut och det är dags att sova.
Morgondagen går förhoppningsvis snabbare för då ska jag åk in till stan med Sara så då ska nog allt tiden kunna flyga förbi sådär lagom snabbt.
Känns konstigt att min tid här i Australien snart är slut, jag har ju knappt fattat att jag varit här och lär inte göra det förräns jag kommer hem och har en tråkig dag typ. Men jag ser verkligen fram emot att komma hem nu och träffa alla nära och kära. Det blir lite som en nystart, jag flyttar tillbaka till Linköping, jag har tagit examen och ska med det börja söka jobb, förhoppningsvis får jag något i Linköping och sen är nästa steg att hitta en lägenhet och bli vuxen på riktigt. Ser framemot det samtidigt som det skulle vara skönt att bara ha allt som det brukade vara. Det är någon form av trygghet att veta att man ska till skolan nästa dag och nästa dag igen.
Nu ska jag sluta pladdra och sova istället. Godnatt till er som finner det intressant att läsa denna blogg :)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0