Farwell

Dom senaste dagarna har jag sagt hej då till de flesta av mina fina tjejer :( I torsdags åkte Majsan hem till Sverige, i söndags åkte Bibbi, i måndags åkte Tammik och igår åkte Mart. Igår när mart åkte brast det för mig och jag började självklart tjuta när vi sa hej då på flygplatsen. Jag vet att vi alla kommer ses igen för vi bor ju ändå i samma land men det är samtidigt jobbigt för vi har haft ett liv ihop här i Melbourne och det kommer kännas konstigt att komma tillbaka till Sverige och dom inte är där varje dag.
Just nu är det bara jag, Evert och Sara kvar. Evert åker hem den 20 och sen är det tre dagar tills jag åker hem. Kommer kännas som en evighet tills jag åker. Det ändå bra med att jag åker sist är nog att jag kommer nog känna mer lycka än om jag åkt först för nu har ändå alla redan åkt och jag har gråtit en skvätt.
Dagen idag består av att jag ska försöka ge mig ut på en jogging/gårunda sedan ska jag försöka få den här dagen att gå snabbt, kanske börja söka jobb och sen ikväll är det tydligen rugby på tv som är väldigt viktigt att titta på så blir nog att se det framåt kvällen :)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0