Time

Tid! just nu känns det som att jag har allt under kontroll och jag har en massa tid kvar innan jag ska åka. Men om jag känner mig själv rätt kommer jag typ komma på tusen saker jag måste göra i sista minuten. Idag är det exakt två veckor kvar tills jag åker och när man tänker på det så är två veckor typ ingenting, måste hinna träffa alla mina underbara kompisar innan jag åker å jag har bara två veckor på mig.  Förhoppningsvis hinner jag med att se allihop :)
Just nu sitter jag på bussen från Jönköping tillbaka till Linköping. Har haft några mycket trevliga dagar i Jönköping. Och en massa tack till Anna som lät mig bo hos henne, mycket mysigt:) Under tiden i Jönköping fick jag ofta frågan om jag var nervös eller började få resfeber? men nej inte än, fast man blir typ nervös för att alla frågar så sluta fråga ni som träffar mig kommer märka när jag börjar bli nervös :P I måndags fick jag även pengar från csn vilket kändes skönt då vet jag att jag kommer klara mig under min tid i Australien.
Som ni kanske ser har jag även lyckats göra en header, efter lite efterforskning på internet lyckades jag klura ut hur det där koderna fungerar :P hahah men inspirationen flödade inte jättemycket när jag skulle göra den men det ser i alla fall bättre ut än innan.

Kommentarer
Postat av: Eivindelizabeth

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2011-09-15 @ 13:41:04
URL: http://eivindelizabeth.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0