Förberedelser

Nu är det fixat så att jag, frasse och Isabelle kan bo i en bekants lägenhet de tio första dagarna i Melbourne! känns riktigt skönt måste jag säga. Då blir det lättare att hitta ett boende eftersom man har möjlighet att träffa personer och se rum/lägenheter. Jag längtar så oerhört mycket tills jag åker ska bli så kul :) Jag har dock fortfarande inte riktigt fattat att jag ska åka än men ändå så har jag typ alltid panik över att jag har glömt fixa något viktigt. Men tror att allt som behövs är fixat.
Antagligen kommer dagarna nu gå jättefort så snart sitter jag där på Linköpings flygplats och bara är allmänt nervös, jag som inte gillar att flyga speciellt mycket....
För övrigt har jag fått min lägenhet uthyrd, tog typ en dag efter att ha lagt ut den på blocket, så det är skönt. Ska ner till Jönköping idag och packa ihop det sista och städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0