Flying away

Nu tänkte jag skriva lite korta fakta om min resa för er som inte riktigt vet vad jag ska pyssla med.
  • Jag ska plugga i Melbourne
  • Jag åker den 9 februari
  • Jag kommer hem i slutet av juni
Ja det var väl lite korta fakta, vet inte om det finns något annat viktigt att säga. Tiden innan resan kommer jag spendera i linköping och ska försöka förbereda mig så mycket som möjligt.
Nästa vecka ska jag iväg och ta min andra vaccinationsspruta...
Jag letar även boende, men det är så svårt när man inte kan träffa personer och se lägenheter innan men vi får se hur det blir men det löser sig alltid.
Känns som man inte kan klaga på resemålet när man ser denna bild :)
Jag längtar i alla fall grymt mycket till avresa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0