En blogg

Jag har aldrig riktigt varit en blogg människa och jag fattar typ inte riktigt hur det fungerar på denna sida, hade förut en wordpress blogg som var enklare att förstå.. men men nu när jag ska iväg till Australien tänkte jag att man kanske borde ha en blogg och berätta om vad som händer därnere. Finns säkert några stackare som tycker att det skulle vara kul att läsa :)

I vilket fall som helst så har jag nu är blogg och nu ska jag ta mig i kragen och faktiskt försöka uppdatera så ofta som möjligt.

Kommentarer
Postat av: olle

Detta tycker jag låter som en toppen idé =)

Jag kommer såklart läsa!! =)

2011-01-05 @ 19:14:17
Postat av: Anna

Jag är ju en "stackare" som kommer läsa... :P haha. Förväntar mig många o långa uppdateringar från fröken!

2011-01-05 @ 21:01:14
URL: http://vagadromma.wordpress.com
Postat av: manne

Jag kommer såklart läsa och följa ditt äventyr i Australien! :) Saknar dig sweetie! Puss

2011-01-06 @ 01:28:07
URL: http://manuelamarkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0