The day before

Imorgon smäller det! Klockan 17.15 lyfter planet från Linköpings flygplats och jag är iväg på min resa mot varmare breddgrader. Kommer att landa i Melbourne fredag den 11 klockan 10.20 (lokal tid) ska bli så sjukt kul och spännande men samtidigt är jag jättenervös och lite ledsen över att lämna alla här hemma men jag vet att allt kommer bli super bra när jag väl kommer fram :)

Just nu ser mitt rum förjävligt ut för att det ligger kläder och saker överallt verkligen. Har väldigt svårt att bestämma mig över vad jag ska ha med mig. Jag tror dock att jag kommer klara vikten på 20 kilo. Just nu är ja typ uppe i 10 kilo och jag har inte jättemycket kvar att packa faktiskt. Men det som är kvar är ju lite tyngre saker å andra sidan.
Handbagaget är ju en annan femma, jag ska ha med mig datorn, kameran, ett ombyte, å lite små saker som pengar, pass, en bok, laddningssladd å sånt. Nu när jag vägde väskan med endast kamera, dator och ett ombyte vägde den 8 kilo å den får väga 10, börjar bli lite tajt faktiskt.
Nu ska jag kolla på tv å sen sova tror jag packar färdigt imorgon, ja menar jag har ju några timmar på mig så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0