St kilda festival

Tänkte uppdatera lite om vad som hänt sen senast.
  • Isabelle och Frasse har anlänt och det är nice :)
  • Vi har varit på St kilda festival, sjukt mycket folk var det och mycket trevligt
  • Isabelle och jag var på skolan i måndags och fick lite information och en rundtur, vi träffade ett gäng svenskar som var där också.
  • Efter vi varit i skolan spenderade vi dagen med att springa runt och fixa massa saker som, concession card så att vi kan åka kollektivt för typ halva priset, student ID kort, telefonummer, mobil och sedan gick vi och handla mat och sånt :).
  • På kvällen firade vi alla hjärtans dag med att Frasse lagade spaghetti och köttfärssås, mycket gott.
  • Idag ska vi leta boende och njuta av vädret
Jag tänkte bjuda på lite bilder ( har inte tagit så många eftersom jag alltid glömmer att ta med mig kameran:)
St kilda festival


Isabelle och Frasse på Greasy joe's

Scenen :)

Alla hjärtansdag middag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0