School!!

Idag vid 16.30 hade jag min första lektion som varade i en timme :)
Lektione var multimedia Applications och läraren sa att det i stort sett skulle handla om photoshop och sen lite desgin teori.
Första lektionen berätta han väl egentligen ingenting jag inte redan visste men jag tror ändå att det blir en rolig kurs, jag menar sitta och leka i photoshop är ju alltid kul :)
Innan lektionen idag åkte jag in en snabbis till stan, kanske inte en snabbis var där i 3 timmar men ändå) där jag helt plötsligt blev shoppinggalen så jag köpte en massa saker. en kofta, en kort skinnjacka, två linnen, två klänningar, ett par skor och sedan lite block och sånt till skolan. Och det absolut bästa var ändå att det endast gick på cirka 900 kr. Jag kände att jag fick ganska mycket för det så nu är jag mycket nöjd :)
Nu ska jag sätta mig och äta lite sorbé, kolla på någon serie och sedan kolla över lite skolsaker.
XoXo

Kommentarer
Postat av: Millan

haha åh vad kul att bara släppa loss på shoppingtur sådär ;) Väntar spännt på att få se fynden!

2011-03-01 @ 21:56:08
URL: http://mammami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0