Home sweet home

YEEEEESSSS nu har jag något jag kan kalla hem i de närmsta månaderna :)
Tog ett rum i ett hus i hawthorn och här bor det en massa studenter så det kommer bli super duper bra :)
Var på Ikea med Isabelle, Sara och Malin och fixade lite täcken, kuddar, lakan och annat plock som kan behövas. Lär säkert åka tillbaka och köpa mer saker när jag vet vad jag behöver och vill ha :)
Strax ska jag åka till Per och hans flickvän och käka tacos med dom, Isabelle och Frasse :) kommer bli awesome (hungrig är jag också).
Vill bara säga att det är strålande sol å 23 grader och så lägger jag in en liten bild på mig för att visa hur glad jag är :)

Kommentarer
Postat av: Milla

GRATTIS :) Vad kul, äventyret har börjat nå då !

2011-02-23 @ 20:50:11
URL: http://mammami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0