Healesville Sanctuary

Torsdag
Jag, Isabelle och Eva åkte ut till Lilydale för att gå på orientation där. Orientation var mest för de lokala studenterna som skulle börja sitt första år på Uni. Så det var lite väl mycket information om saker man redan visste plus att de var små allihopa typ 18 hela bunten. Men det bästa var ändå att vi fick grattis mat. och på kvällen sen fick man tre gratis drinkar, lite snacks och så var det två killar som spelade lite musik. Det blev en trevlig dag för att man hade trevligt sällskap helt enkelt plus att jag träffade en som skulle gå samma kurs som jag på Lilydale så då behöver jag inte känna mig ensam när jag kommer dit.
Lite bilder från dagen, det var även en man där som gjorde ballong figurer, jag fick en känguru


Fredag
Idag har vi varit på utflykt med de internationella studenterna. Vi var på Healesville Sanctuary där vi fick kolla på en massa australienska djur. Jag fick klappa en känguru och den var så söt så. Fick en massa myggbett också vilket var mindre kul. Efter det åkte vi till en vingård och hade vinprovning vilket var mycket trevligt och nu kan jag det där med vin asså ;) hahah.
Lägger upp några bilder därifrån också men jag ska försöka lägga upp lite mer bilder på facebook sen men internet är inte så snabbt så det tar lite tid att ladda upp saker förstår ni
XoXo

Kommentarer
Postat av: Millan

Åh vad kul med kängurus! :)

2011-02-25 @ 18:14:20
URL: http://mammami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0