Bangkok

Nu har jag landat i Bangkok efter en mycket lång resa. Jag som inte är så van vid att flyga måste säga att det där med att sova på flyget inte var så lätt. För det första måste jag bara berätta om två stycken som satt framför mig på planet. En tjej och en kille och från och med att de satte sig till rätta i stolarna hade de tungan i varandras munnar under stort sett hela resan förutom en stund när de sov kanske. Jag har inget emot att man pussas lite men att sitta och grov hångla på ett flygplan med en massa andra människor tycker jag är lite väl va? sen gick de till toan och hade sex.
Men åter till varför jag inte kunde sova. Första och främst var det två bebisar med på planet och tror ni dom va snälla och inte grät? nä skulle inte tro det va och sen satt jag ytterst (tycker det är ganska skönt för då kunde jag sträcka lite på mig och gå när jag ville) men jag hade en tant jävel brevid mig som inte kunde sitta still och väckte mig när jag sov som skönast. Hoppas jag kan sova bättre på nästa flyg som ska ta mig till Melbourne :)
Som sagt sitter nu i Bangkok och klockan typ 15.00 här å mitt flyg går 21.15... lagom kul men får väl strosa runt och kolla i affärer kanske^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0