Amsterdam

Efter ett lite tårfyllt farväl av mina föräldrar och tanken på att jag inte kommer träffa alla kompisar hemma sitter jag nu på Amsterdams flygplats och väntar på att gå på nästa flyg som kommer att ta mig till Bangkok.
Det är sjukt tråkigt att vara själv på planet måste jag säga, satt där för mig själv och panik tugga på tuggummi så att jag skulle slippa få lock för öronen men det hjälpte ju inte förstårs.
Jag börjar sakta men säkert att förstå att jag kommer vara på "down under" som man säger i nästan ett halvår. För er som känner mig väl vet att jag är nojjig över det här med att flyga och att jag alltid tror, spelar ingen roll vad, att jag kommer att dö och planet kommer att störta! Förhoppningsvis kommer inte detta att inträffa och jag kan säkert landa i Melbourne på fredag :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Jenny penny!! ja hoppas du får en så himla underbar resa och ja måste säga att ja är smått avundsjuk på dig! Glöm inte att höra av dig thii puss

2011-02-09 @ 20:46:02
Postat av: Manuela

Fina Jenny!! Hoppas du får det toppen i Australien! O uppdatera din blogg så jag får vet hur du har det :)



Massa Pussar

2011-02-09 @ 21:27:04
URL: http://manuelamarkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0