The weekend

Nu har ännu en helg gott förbi!
Fredagen började med att jag åkte till lilydale och på tåget hem fick jag en sådan där känsla av att jag bara var irriterad på allt så Mart fick stå ut med mitt lagom irriterande humör när jag möte upp henne i stan för en fika men hon skrattade mest åt mig^^. På kvällen blev det för fest hos oss och sedan åkte vi först till ett ställe på Brunswick street och kollade på när Bibis kompis dansade. Sedan efter det åkte vi in till Chinatown där vi va på ett ställe som hette The croft institute, som låg typ gömd i en gränd och där man fick en spruta i drinken som man kunde dricka med. Mitt humör blev iaf bättre på kvällen och vi  hade alla en trevlig kväll.
Lördagen var alla sega och bakis och min dag bestod av att kolla film och äta^^haha. På kvällen blev det tacomys och ingen orkade gå ut så det blev en ganska tidig kväll.
Söndagen har bestått av att jag, Mart, Bibi och Tammik åkte till ett köpcentrum i Chadstone som tydligen ska vara södrahalvklotets största köpcentrum. Det fanns sjukt mycket affärer och mat där inne och lite shopping blev det för mig. Jag köpte ett par skor, ett par jeans, en kjol och ett par örhängen :) Efter shopping åkte vi hem till mig och Mart och Tammik gjorde tacopaj av köttfärsen som blev över sedan lördagen och Bibi gjorde sallad.
Imorgon börjar en ny spännande vecka och tydligen ska det regna en massa så vi får se hur denna vecka kommer att utspela sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0