La Camera

Fredagen bestod av att jag fick åka ut till Lilydale igen! Jag lämnade in min tre första uppgifter, två stycken till Communication practice och en till Events management. Måste säga att det är nog de minst genomarbetade uppgifterna som jag någonsin lämnat in tror jag, men förhoppningsvis ska jag väl iaf få ett pass på det. Skönt att det är färdigt iaf och nu har jag bara en uppgift som ska in nästa vecka och sen har jag ingenting mer förrän efter lovet. Då ska jag in med 4 inlämingar i communication practice och en grupp presentation. I events management har jag en inlämning, en presentation och en tenta. I multimedia har jag en inlämning och en tenta, så efter lovet blir det mycket att göra^^
För att fira att det var 1 April och att jag lämnat in mina uppgifter blev det middag med tjejerna på La Camera som en är italiensk restaurang på Southbank. Maten sjuuuukt god, bästa jag ätit på länge och det var inte så farligt dyrt heller. Efter det blev det att först gå till Young & Jackson för en öl och sedan gick vi vidare till cookie och dansade lite :) en rolig kväll med underbara brudar.
Nu strax ska vi iväg och shoppa lite och sen blir det fest ikväll ^^niiiceee
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0