Happy day

Idag känner jag mig väldigt glad!
Solen skiner och det är åter varmt och skönt, hoppas bara det håller i sig till helgen så vi kan åka till brighton beach och sola.
Jag blev klar med min sista uppgift som ska in innan lovet och just nu känns det som att jag nog ska klara detta, även om jag vet att efter lovet så kommer det vara en himla massa att göra. Så ska passa på att njuta ordentligt i Sydney sen.
Ikväll är det även dinner and drinks på en pub här tillsammans med Swinmates. Så dit ska vi gå ikväll men innan det ska vi gå och simma. Ska bli skönt. Blir tredje gången denna veckan som jag simmar. Nu har jag verkligen börjat komma igång med träningen nu är det bara att börja äta lite mer nyttigt.
Annars har den här veckan inte bjudit på så mkt speciellt, vi var ute i tisdags och det var trevligt som vanligt och till helgen blir det utgång igen :) så allt rullar på rätt bra här nere.
XoXo

Kommentarer
Postat av: Millan

Har ni påsklov? eller vad är det för lov?

2011-04-07 @ 19:47:45
URL: http://mammami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0