Foooood

Vill bara flika in med ett inlägg om mat!
Ni förstår jag gillar mat, mat är bra och mat är gott. Det går åt en himla massa pengar på mat och då tänker man att måste jag äta så mkt kan ju vara bra för hälsan, även om jag försöker köpa bra mat men ibland går inte det där riktigt. I det här landet finns det så mycket gott runt omkring en hela tiden så det är svårt att motstå frestelsen av allt gott.
Men vad ska man göra mat behöver man ju och mat är gott men jag skulle kanske kunna äta mindre godsaker.. hmm aa jag vet inte riktigt varför jag skrev detta inlägg heller men ville egentligen bara säga att mat är gott och bra och att jag nog kommer komma hem som en bättre kock :)
XoX

Kommentarer
Postat av: Millan

sweet :) då gör du middag åt mig som välkommen-hem-present, fast tvärtom?!:D

2011-04-13 @ 22:44:12
URL: http://mammami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0